lunes, 16 de junio de 2008

ACOMIADAMENT DEL BLOG

Hola

Avui en acomiadem del bloc. M'ha encantat la idea del blog perquè ha sigut i seguirà sent una forma de comunicació des de l'institut fins al col·legi des de nosaltres a la Marga.
M'ha encantat la forma de treballar dels professors sobretot la Marga: els treballs que ens ha fet fer o els projectes com el mural o totes les altres coses.
M'agradaria que poguéssim tornar aquells moments de Felicitat que hem tingut o aquell moment en que la Marga va venir a buscar-nos a la fila amb el cartellet de 5è C.
Em va encantar el poema que va dir l'Anahí de la Joana Raspall.
Els balls van sortir molt bé en especial a els Impresentables i els b-boys.

Aquest pas es diu How freeze i el fa el Carles de 6è A



Bé adéu i m'agradaria que seguim fen comentaris.

Axel

No hay comentarios: